lördag 6 mars 2010

Upp & Hoppa

Att jag inte har varit så aktiv med mitt bloggande den senaste tiden beror på en otroligt skön liten semester till Stockholm och min kära Frida. En vecka med snökaos och rödvin laddade jag upp batterierna och nu är jag tillbaka i gråskala med en twist av blå. Dom senaste dagarna har präglats av jobb och sömnbrist, vilket ter sig vara en kombination av två minuspoler. Går inte riktigt hand i hand. Efter en lossning på 18 timmar i torsdags vart det två timmars sömn och sen upp och jobba igen... Bara att garva, övertrötthet gjorde att Bagaren och jag hade ett par sessioner med ruggigt låg humor och ord som svineri vart mer beskrivet. Lyckades klämma två fingrar på jobbet också, dom kan vara riktigt elaka dom där döingarna till fiskar, så nu glider man runt med två svullna och blåa fingrar och jag inser hur mycket man använder fingrarna till. Så idag lördag ledig och trött, långt från utvilad sippar jag på en iskall tuborg. Min öl, mer öl!

Inga kommentarer: