fredag 28 november 2008

Solig fredags morgon


Efter ett par dagars regn skiner solen igen och det är varmt och skönt. Vi jobbar inte för tillfället, vet inte om vi ska jobba något mer som trädgårdsmästare så det är väl dags att börja titta runt efter jobb igen. Jag har lyckats skära upp min häl när jag var ute och surfade så nu måste jag hålla mig ur vattnet ett tag, så det är ju rätt så värdelöst att inte kunna surfa... Va ska man få dagarna att gå med nu då... Har väl börjat inse att vi bara har det för bra och har börjat diskutera hur vi kommer att straffas senare i livet, men vi fortsätter utan några direkta planer och så får vi se vart det bär oss. Julen börjar ju nalkas också, inte så mycket jul känsla här direkt, antar att ni har det mysigare med snö. Idag kan det nog bli en tur till stranden så man får lite sol på sig. Hoppas ni alla har det bra där hemma, tänker på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

I love you Dan! I love you Andy!