lördag 11 april 2009

Tillbaka

Det var väl precis så här jag misstänkte att det skulle bli, skriva blogg är väl inte riktigt min grej plus att vi lever i en så otroligt stressig livstil för tillfället. Allvarligt talat så efter flertal påtryckningar så ska jag försöka återliva rock n rollen och burkmaten ska återigen få se ljus. Mitt mål är att lägga upp mera bilder o skriva om dom istället för att bara skriva vad vi gör. För nu är våran vardag här ett faktum, o variationen på vad vi gör har ett inte alltför brett spektrum. Jag ska försöka skriva lite om vad som har hänt men vi får se hur det artar sig.

Just nu så har vi påsk precis som hemma o Blues and roots festivalen är i full gång. Vi ska gå på söndag om det inte regnar för mycket, för det är något vi har haft gott om den senaste tiden, vilket inte är helt konstigt eftersom vi bor i regnskogsklimat. Hösten närmar sig med stormsteg det är inte alls lika varmt längre o tankarna svävar till svensk vår, njut alla som är i sverige för det är unikt.

Inga kommentarer: